13 Şubat 2015 Cuma

ANDROİD İOS'U GEÇTİ...


İos işletim sistemine sahip cihazları özellikleri ile değil de, daha çok işletim sisteminin stabil olmasıyla sevmiştik.
Aramızda Android'ciler ve İos'cular olabilir.Bu iki tayfa sürekli tartışma halindeler.Android'ciler apk ile bedava oyun yükleyebildikleri ile övünerken, İos'cular ise İşletim sisteminin akışkanlığı yani stabil olması ile övünüyorlardı.


Yukarıda gördüğünüz fotoğraftaki gibi Android 5.0 Lolipop işletim sisteminin çökme değeri yüzde 2.0 iken, İos 8.0 işletim sisteminin çökme değeri yüzde 2.2 olduğundan dolayı Android 5.0'ın, İos 8'e göre yüzde 0.2 değerinde daha stabil ve kaliteli işletim sistemi olduğu açıklandı.

Fotoğraftaki istatistik Crittercism'e ait.Bu iki işletim sisteminin arasındaki 0.2'lik farkın çok da büyük olmadığını düşünüyoruz.Yani bu istatistik İos 8 kullanıcılarının işletim sisteminden memnun kalmayacağı anlamına gelmeyecektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder