6 Şubat 2015 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL TELEFON...


Vertu,sevgililerin almakta zorlanacağı, sevgililer gününe özel telefon olan; VERTU CLOUS DE PARİS'i üretti.

Abartmak gibi olmayacak gerçektende bu telefonu alabilmek için arabasını bile satabilen olabilir.Çünkü cihaz 16.000 dolar ve neredeyse hepimizin dediği gibi; ben 16 bin dolara uzay mekiği alırım be! dedirtecek.Tabiki cihazın özellikleri 16.000 doların hakkını veremiyor ama yinede özellikleri iyi diyebiliriz.
Çünkü özellikleri kötü deseydik cihazı alanların içinde argo olacak ama; kazıkladım duygusu uyandırabiliriz.



Şimdi birde cihazın özeliklerine gelip sizin düşüncelerinizi alalım :


VERTU CLOUS DE PARİS'İN ÖZELLİKLERİ
  • 13 megapiksel arka kamera
  • Bang&Olufsen stereo hoparlör
  • Quallcom Snapdragon 801 işlemci
  • Safir kristal kaplı 1080 p ekran
  • 64 gb dahili hafıza
  • 2275 mAh batarya
  • Lte desteği
  • Oİ kablosuz şarj özelliği
  • Android işletim sistemi
Özellikleri bulunduran cihaz için ben olsam almam diyebilirim.Ve sevgililere kolay gelsin diyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder